۵ نکته برای هرگز تسلیم نشدن



ارسال شده در: 1397/11/11              از دسته مطالب: عمومی


۵ نکته برای هرگز تسلیم نشدن

راهی برای فرار از دست گذشته خودت پیدا کن !

گذشته شما تعیین میکنه که نسبت به مسائل زمان حال چه واکنشی نشون بدین.مثلا ممکنه یک اتفاق در زمان بچگی یا یک شکست در گذشته، تاثیر فاجعه باری بر روی بعضی افراد بگذارد. و این باعث میشه که براشون سخت باشه تا برخی کارها را جدی بگیرند یا در زمان مناسب تصمیم گیری کنند.

 

خیلی مهمه که یک راه فرار پیدا کنید تا به شما کمک کنه از گذشته خودتون رو خاک کنید. این “راه فرار” میتواند یک کار ریسک دار و یا سرگرمی باشد که به شما اجازه دهد خلاقانه رویاهایتان را دنبال کنید.

 

از جاده فراری که انتخاب کرده اید و مسیر آن لذت ببرید تا شما را به سمت یک زندگی بدون موانع گذشته هدایت کند.

 

کوه اعتماد به نفس باشید

معمولاً کسانی که در زمان های مکرر تسلیم مشکلات میشن اعتماد به نفس کمی دارند. خیلی مهمه که متوجه باشید که:

 

۱- شما این توانایی و استعداد را دارید که بتوانید از پس چالش هایی که در راه شما قرار می گیرد  برآیید.

 

۲- شما هیچ چیز کمتر از با استعداد ترین فرد آن صنعت ندارید.

 

۳- شما به اندازه کافی قوی هستید تا هرگز تسلیم نشوید.

 

اعتماد به نفس مثل یک تقویت کننده است که شما را از مرز تسلیم شدن و خواری نجات خواهد داد. به آن دست پیدا کنید و خواهید دید دنیای بدون مرزی که در آن زندگی می کنید چقدر جذاب تر از قبل خواهد بود.

 

 

بین زندگی و کارتان یک تناسب برقرار کنید

زندگی شما باید دارای تعادل و نظم باشد تا بتوانید در کار خودتان پیشرفت کنید و موفق بشید. شخصی که گرفتار یک رابطه ی شکست خورده باشد در محیط کاری شروع به نشان دادن نشانه هایی از استرس خواهد کرد.

 

به دنبال بهترین تعادل بین کار و زندگی تان باشید و زمان هایی را برای خانواده و دوستانتان در نظر بگیرید و با آنها باشید. توجه خودتان را فقط روی آنها قرار دهید تا آنها را خوشحال کنید و احساس نکنند که شما نسبت بهشان بی توجه شده اید و در عین حال به دنبال اهداف کاری خود باشید.

 

 

هدفی انتخاب کنید که بتوانید به دیگران کمک کنید و الهام بخش آنان باشید

به افراد اطراف خودتان نگاه کنید آیا به نظر میرسه که اونا به یک امید بخش و راهنما در زندگیشون احتیاج دارن؟ اگر جواب این سوال بله هست پس شما اون شخص باشید و به آنها به بهترین شکل ممکن کمک کنید. به عنوان مثال ممکنه در محل کار شما افراد جوان تری باشند که احتیاج به راهنمایی دارند شما آن راهنما و حمایت گر آنها باشید و کمکشون کنید به اهدافشون دست پیدا کنند.

 

 

یاد بگیرید که با شکست ها و ترس هایتان روبرو شوید

این امر که شما دارید آماده میشید برای هرگز تسلیم نشدن به این معنی نیست که دیگر شکست نخواهید خورد. شما همچنان به شکست خوردن ها ادامه خواهید داد ولی روشی که شما با آن شکست برخورد میکنید شما را از گذشته تان متفاوت خواهد کرد. به این قدرت ذهنی دست پیدا کنید که شکست هارا به عنوان یک درس ببینید، درسی برای آینده خودتان. یاد بگیرید که یک نقشه کمکی داشته باشید تا در صورت شکست خوردن بتوانید دوباره خودتان را بازسازی کنید و از نو شروع کنید.

 

دوستان و همراهان خودساخته یادتون باشه هرچیزی که توی زندگی میخواین در طرف مقابل ترس های شماست. پس اگه ترس از چیزی مانع شماست به جای اینکه فقط بهش فکر کنید و خودتون رو آزار بدین امتحانش کنید چون حتی اگر شکست بخورین تجربه کسب کردین هیچ چیز رو از دست ندادین.

 

میگن بزرگ ترین حسرت آدمها زمان مرگ این نیست که چرا این کارهارو انجام دادم بلکه حسرت اینو میخورن که چرا خیلی از کارهارو انجام ندادن.

 

منیع : self made